Om ConEx

Om ConEx

I sommeren 2014 startede ConEx sit virke. Med det store internationale arrangement ICPAN, kastede vi os ud i det. Med en fortid i anden udstillingsadministrations virksomhed, var erfaringen allerede dengang, god og professionalismen høj. I de følgende år har vi ikke gjort andet end at være personlige, oprigtige og koncentrerede om at gennemføre de mange arrangementer. Ja faktisk har vi allerede nu over 100 gennemførte arrangementer i ConEx bagagen.

ConEx består af Jan Nordkvist, som er udstillingsleder og ejer, Franciska Pedersen som er Administrativ medarbejder, samt Camilla Risager som er Kommunikations ansvarlig. Vi er et lille men utroligt dedikeret team.

ConEx sigter mod at skabe ligeværdig kontakt mellem sundhedspersonale og sundhedsindustrien. Det er af største vigtighed at sikre alle parter de bedst mulige betingelser i forbindelse med møder, symposier, kongresser og lignende arrangeret af eller for sundhedspersonale.

  • ConEx forhandler og afslutter aftaler med sundhedspersonale og arrangementet med hensyn til de praktiske forhold for udstillerne.
  • ConEx hjælper og deltager i eventplanlægningen.
  • ConEx registrerer virksomheder og er den økonomiske forbindelse.
  • ConEx sikrer, at udstillingsområdet er klargjort og afmærket i henhold til udstillingsstandens skitse. Dette vil blive sørget for natten før arrangementet, for at give alle parter tilstrækkelig tid til at blive klar.
  • ConEx sikrer, at udstillingstider er beskrevet i det professionelle program og opfordrer arrangørerne til at understrege, at deltagerne forstår vigtigheden af ​​at besøge udstillingsvirksomhederne. Dette er for at sikre, at samarbejdet mellem virksomhederne som udviklere og sundhedspersonalet kan fortsætte.
  • ConEx opretholder et katalog på ca. 400 virksomheder med interesse for udstillingsaktiviteter inden for sundhedsområdet. Når der er indgået en samarbejdsaftale med en gruppe af sundhedspersonale, vil der blive sendt invitationer til alle virksomheder i kataloget.

Vores salgsteam starter processen for din udstillingsadministration med grundig undersøgelse af potentielle sponsorer. Vi analyserer potentielle sponsorindtægter og priser, hvilket gør jeres sponsorer og udstillende virksomheder til en ligeværdig partner.

At sørge for at jeres udstilling løber planmæssigt og find plads i jeres dagligdag for at udforske alle de bedste sponsor- og udstillingsmuligheder, er tidskrævende og kompleks – medmindre i lader os hjælpe jer!

Bare kontakt os for en uformel snak om hvordan vi kan hjælpe jer bedst.

Listen over ting vi hjælper med, er lang:

  • Udvikling af udstiller- og sponsor database
  • Producerer pakker for at tiltrække de bedste sponsorer
  • Aftaleindgåelse med sponsorer
  • Er økonomisk bindeled
  • Forbindelsen med sponsorer og udstillere
  • Hjælper sponsorer til at opnå deres målsatte investeringsafkast
  • Produktion af stand plan og udstillingsguider
  • Markedsføre din udstilling på alle relevante fora
  • Tilbyder fuld udstillingsforvaltning på stedet
  • Gennemføre risikovurderinger og håndtering af sundhed og sikkerhed
konference 14
konference 1
konference 12
udstilling 4

ConEx samarbejdets fremgangsmåde

l

Den spæde start

Først identificerer ConEx mulige sponsorer og udstillere til mødet, altid i samarbejde med arrangørerne. Derefter aftaler vi hvad vi skal tilbyde virksomhederne. Invitationen sendes ud via mail og telefonisk kontakt. Igennem hele forløbet vil der være kontakt til arrangørerne om salgets udvikling.

Håndtering

ConEx modtager tilmeldinger og bestillinger fra virksomhederne og udfærdiger kontrakter og tager os af evt. kontrakter fra virksomhederne. Vi fakturerer og følger betalingerne helt til dørs. Der udarbejdes en endelig standtegning samt materiale for udstillingen. Vi er virksomhedernes kontakt og hjælper med alle spørgsmål.

i

I gang

Vi færdiggør alle aftaler med arrangøren, virksomheder og afholdelsesstedet, i forbindelse med af holdning af udstilling. Der aftales forplejningspauser i udstillingsarealet samt en fast stand fordeling virksomhederne imellem. Ved ekstraønsker, modtager vi bestillinger og fører budget for dette samt for hele udstillingen. Der udfærdiges en udstillermanual indeholdende information om opstillings- og nedtagningstidspunkter, åbningstider samt spørgsmål om teknisk service på stedet. Vi vil altid være der på dagen før og i løbet af selve arrangementet.

Vores fokus

sundhedsektor samarbejde kvadratisk

Mål

Sundhedspersonerne og Sundhedsvirksomhederne indgår samarbejde som gavner det danske sundhedsvæsen.

ligeværdigt samarbejde kvadratisk

Vision

Det ligeværdige samarbejde mellem sundhedsvæsenets parter.

gavner patienten

Værdimål

En sundhedsperson og en sundhedsvirksomhed indgår et værdifuldt samarbejde som gavner patienten.

Vores team

Jan Nordkvist

Jan Nordkvist

Udstillingsleder og ejer

Franciska

Franciska Pedersen

Administrativ medarbejder

Camilla Riisager

Camilla Riisager

Kontakt medarbejder

Vil du høre mere?

Kontakt os

Vi står klar til at planlægge og eksekvere udstillingsadministrationen til din næste konference. Tag kontakt til os i dag for at høre mere om hvad vi kan gøre for dig og din organisation.