Dansk Urologisk Selskabs Årsmøde 19. – 20. november 2021 (DUS)
Udstillingen er UDSOLGT.
På vegne af DUS udbyder vi nu muligheden for at deltage som udstiller.
Der er tale om 2 dage. Fredag og lørdag.
Hvis du også deltager i YDU, skal du være opmærksom på at du ved DUS mødet kan have en anden standplacering.
Program og informationer
Program
Foreløbigt program: Efterårsmøde program juni 21
Antal
Der forventes ca. 150 deltagere fra hele Danmark til et par lærerige dage.
Udstillingsområde
Udstillingen afholdes separat fra det faglige program. Der er lukket helt af for adgang til spa afdelingen.
Forplejningen vil være opdelt i to områder. På den måde sikrer vi alle bedst muligt.
Drikkevarer vil blive serveret i lokalet Lille Hessel hvor der også vil være udstillere.
Budget
Overnatning
Der er desværre booket på de fleste hoteller i Nyborg
Find vej
Hotel Hesselet
Christianslundsvej 119, 5800 Nyborg
Kontakt
Kontakt venligst Jan Nordkvist på [email protected], hvis i har spørgsmål.
Vi håber at se jer.
Udstillere tidligere år
Udstillere 2019
- Photocure
- adCARE Medinteknik Urologi
- Astellas Pharma a/s
- Ferring Lægemidler A/S
- Synmed Medicinteknik AB
- BL Medical ApS
- Pharmaprim
- Pnn Medical A/S
- KEBOMED A/S
- MLS Medical AS
- Karl Storz Endoskopi Danmark A/S
- ProstaLund
- Medac Denmark
- Boston Scientific Nordic AB
- Coloplast Danmark A/S
- COOK Medical
- Medistim Danmark
- B. Braun Medical
- Ipsen
- Olympus Danmark A/S
- BK Medical
- AstraZeneca
Udstillingspris og bestilling
Prisen for at deltage med en stand er som følger:
Udstillingspris per m2: DKK 2.200,-
Administrationsgebyr: DKK 1.700,-
(Inkluderer bla. logo på www.conex.dk)
Minimum standstørrelse: 1,5 x 1,5 = 2,25 m2.
Priseksempel:
2,25 m2 x 2.200 = 4.950 + 1.700 = DKK 6.650,- for den mindste standstørrelse.
Udstillingsprisen indeholder ikke forplejning.
Vi starter salg af stande i alle størrelser, med en mindste standstørrelse på 1,5×1,5. Jeres tilmelding er en forhåndsbooking. Vi tegner en tegning, som løbende vil blive godkendt af hotellet, og når det ikke er forsvarligt at have flere udstillere, så lukker vi. Det er for at imødese de restriktioner der er i forbindelse med Covid-19 MEN også for at jer som har tilmeldt jer i god tid, har en ordentlig oplevelse med det i booker. Jeg er godt klar over at det er et populært arrangement at være med ved, men vi må simpelthen respektere hinanden, og så må vi flytte til større steder fremover, hvis vi vil være flere.
DERFOR, skynd jer at book, og hvis det kræver en masse interne godkendelser, så book alligevel. Det er som sagt blot en forhåndsbooking. Når i får en kontrakt af mig og den er returneret underskrevet, SÅ er standen jeres.




Udstillere

























